Fab helg

Som jag förutspådde har min helg varit fantastisk! Den har innehållt mycket, kompisar, grillning, solsken, skratt, kärlek och mycket mycket mer. Just nu är jag på tok för trött för att dra hela redogörelsen och visa alla bilder. Tar det i morgon! Måste dock dela med mig av detta: Jag har åkt vattenskidor - och jag lyckades (efter femte sjätte försöket)! Jag är mäkta stolt över mig själv alltså :) Tjoho! Måste visa en bild på det! Och så klart min bränna, med betoning på bränna.. Syns inte hur röd jag är här;) Den osminkade sanningen!





/emma goes vattenskids-brud!

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Oooh Emma, du ser ju ut som värsta proffset :) Får man komma och prova i sommar ;)



Vill läsa allt om helgen vi missade för att jag skulle plugga..



puss

Postat av: Emma

Haha. Proffs och proffs, det där kortet togs precis efter att jag skrikit "Ta kort för fan!" Det var minst sagt ganska läskigt, men kul! Tänk att jag fixade det! Shit pommes.. Hehe. Ja vi får väl se om vi kan låna båten och skidorna i sommar ;) Hoppas du har det bra på "nya" jobbet! Puss puss

2008-06-02 @ 15:21:31
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback