I lördags

I går, lördag, ägnade vi oss åt andra aktiviteter, mest volleyboll. Jag, David, Fredrik och Anton åkte till en liten strand i Huddinge och lirade en match (jag och David förlorade bara med två poäng, jag har inte spelat på lääänge) som idag ger sig tillkänna i båda skinkorna on my ass... Jao, vi begav oss som sagt vidare till Kärsön för ännu mer volleyboll men jag hoppade det, det kostade pengar och vem vill betala för att förlora ;) Det var så skönt i solen på filten att jag somnade en stund... Det gick med andra ord ingen nöd på mig :)



Min babe längst till höger ;)

Sen skulle vi grilla hos David innan alla skulle dra in till stan för lite soft barhäng. Anton och David gick till Fridays på Stureplan och vi tjejer tog Fridays vid Kungsan. Vi drack supegoda Strawberry daquiris och såg i ena ögonvrån att Portugal vann...



Josefin på Daves altan.



Smile Anna!



Emma does what?



Josefin är skadad! Foten i hög-läge och plåster-patrullen är på plats (tacka min stora handväska!) Notera hennes mycket vakna intellekt trots tillståndet, då hon skyler sig med en Pressbyrån-servett på lämpligt ställe.



Så här såg det ut från Josefins perspektiv på saken. Anna och David (den sanna scouten) "opererar".



Jorå, för 17, hon lever trots skadan!



Back in business på Fridays (notera drink-boken).



Sommarens måste-drink! Isig, svalkande och supergod!



Mumsis... Smarr... Mumma!



Som sagt, jordgubbar är flott!



Fråga mig inte.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: josmos

hahah! vilken jäkla megaskada jag drog på mig! ska lägga över bilder på en skiva som kan gå runt till alla nu. tycker du för göra detsamma :)

puss

2008-06-09 @ 20:19:11

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback