Min fina lördag

Lördagen var minst sagt en faboulus dag! Helt fantastiskt... Den började på Tynningö, vaknade tidigt och gosade med Dave innan det var dags att gå upp. Sen begav vi oss hem till David där vi packade om alla grejer innan vi åkte till tunnelbanan, David hoppade av vid Hornstull och begav sig till Skrattstock på en gång, medan jag fortsatte in till stan för att möta upp mormor, mamma och syskonen + Hugo. Sen efter skrattstock åkte vi till Värmdö där Josefins och Erikas grillkväll ägder rum - fantastiskt mysigt! Jag invigde min fina Ellos klänning och jag mäste säga att jag är kär i den. Så skön, sval och fin! Mm mums. Så här såg dagen ut i (några) bilder!



En mamma och två systrar...



En bror och en söt mamma...



Maja och jag får nåt gratis reklam godis, gillar bilden!



Ostindiefararen Göteborg kunde man besöka om man ville köa...



Vi åkte spårvagn från Norrmalmstorg till Djurgården.



Min fina bror och jag.



Dagens outfit bestod av Ellos klänningen, förra årets solbrillor från Indiska och förra sommarens sandaler i silver från Nilson + mina underbara Mulberry Bayswater såklart! Den nya berlocken från H&M åkte också på... Mm I like.



Maja och jag går mot Ulla Winblad...



Mina väldigt söta syskon!



De underbart goda köttbullarna restaurangen Ulla Winblad är känd för!



Gruppkort!



Strike a pose!



Då var det dags att dra sig in mot stan igen, möta upp Sophie och åka till Skrattstock! Jag kan också tillägga att jag själv sprang Sthlms marathon tre gånger i lördags! Jag var nämligen tvungen att korsa spåret tre gånger och fick bara fint springa med en bra bit innan jag kom över till andra sidan.. Haha, tänk hur det såg ut!



Tappra springare på Strandvägen.



Sophie och jag på en filt framför scenen på Långholmen. Grymt mycket folk!!



Det var riktigt kul med stand-up!

Det var min lördag det, kommer mer om söndagen sen och kanske en (eller hundra) utfitsbilder jag missat att publicera.. Nu måste jag verkligen sova... Ska bli skönt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback