Idag gör jag det här

I dag är det full rulle som vanligt och det underlättar inte direkt att jag är bakis... Det var sommar fest på jobbet igår med temat fotbolls EM. Vi pyntade och gjorde jättefint om jag får säga det själv! Vi hade ordnat en tipsrunda, det var god mat, mycket prat och jäkligt mycket spring när man är festarrangör! Men kul var det och det blev lite vin mellan varven.. Dansade gjorde jag också, i mina guldsandaletter, aj aj idag. Sen spelade jag fotboll också i mina guldsandaletter och har i princip slagit av båda stortånaglarna, inte fint! Sen har jag skrapat armen på asfalt. Det var en kul kväll! Nu sitter jag här och längtar efter kaffe och alvedon.

Ska snart lägga på ett kol och fixa mig då jag ska in till stan och träffa Josefin vid 12, vi ska fika eller luncha = mysigt! Sen ska jag åka med min älskling hem till honom och senare göra mig snygg inför nattens bravader på stan. Lovisa ska firas och vi börjar på Hotellet innan vi fortsätter till Ambassador där vi ska dansa! Tror dock jag ska ha en relativt vit kväll då jag känner mig ganska skakis och bakis (+ att plånboken ekar). Men det kommer bli kul för det? Måste man dricka hela tiden? Nej precis.

Nu måste jag framkalla ansiktet (sminka mig) och hitta kläder + kläder till ikväll.. Ojoj. Kommer ta tid!

Ha en fin dag!




/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback