Inget kaffe?

Jag har nu två mornar i rad hoppat över kaffet, båda gångerna ytterst ofrivilligt. Jag har ju för vana att dricka en kopp kaffe precis när jag börjar jobba kl åtta på mornarna, som för att piggna till. Ofta dricker jag inte ens upp hela koppen. Men igår när jag kom in senare hanns det inte riktigt med och idag fanns det ingen mjölk inne så mitt upphällda kaffe fick stå och kallna bäst det ville. Nu sitter jag här med tunga öggonlock och funderar på om kaffe inte är enda utvägen ur detta sega ögonblick. Eller ska jag ta tillfället i akt för avvänjning helt från kaffe? Jag vet inte jag. Är inte direkt beroende då jag inte dricker något kaffe alls på helgerna eller hemma, men att piggna till hade inte varit helt fel just nu...



Edit: Nu går jag och tar mig en kopp för att VAKNA. Zzzzz...

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback