Jag vill ha ett vuxet rum

Precis. Jag vill ha ett vuxet rum. Alltså inget sånt där gulligt flickrum, med massa småskit och plåtter (som jag typ har nu), utan mer smakfullt och stiligt, dock bannlyser jag inte rosa för det. Men man kan ju göra det snyggare liksom! För jisses om jag har mycket saker! Små skålar och fat med smycken i drivor, tidningar lite överallt, överfull bokhylla med allt från böcker (vuxet) till korgar, parfymer och smyckesträd samt alla smyckesskålar och inramade fotografier. Att allt får plats är ett under... Funderar starkt på att ta en kartong (en stor en) och packa ner det jag egentligen inte behöver?! Frågan är om jag kommer lyckas ens fylla halva... Jag har svårt att skiljas från mina pinaler nämligen. Men det känns som om det är dags + att det kanske inte hinner bli lika stökigt om jag har mindre prylar att hålla reda på? Mm, jag städade aldrig klart rummet sist när jag skulle det och nu har jag stökat till det ytterligare lite. Jag är helt otroligt. Men en lägenhet (= större yta) hade inte skadat! Vet iofs att jag lyckades stöka ner min 44 kvadratare ganska bra med... Haha.



Inte helt fel!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback