Kan inte bli mer trött

Idag har jag varit helt otroligt trött, vilket inte är riktigt rättvist. Varför är jag så här trött? Make no sense... När jag kom hem slocknade jag på soffan och sen gick jag ner och slockan på sängen också.. Fick rullgardinen idag också, så i natt blir det till att sova i totalt mörker, kommer nog kännas konstigt. Men fint blev det! Loijs och Lovisa kom förbi en sväng och jag var tvungen att städa rummet innan det - dammsög till och med! Sen tog jag Hugo på en promenad och nu har jag betalat denna månadens räkningar och sålt lite fonder. Jag behöver fondpengarna till Paris om jag säger så ;) Min lilla syrra Maja har varit där i förra veckan med Farmor och hon berättade allt nyss så.. Ja liiite shopping och en hel del mat kommer det nog bli, därav fondsäljningen!

Nu ska jag äntligen få sova.. Fan. Gick nån in i badrummet nu? Preciiis när jag ska in där. Gaaah. Aja, godnatt på er!

Puss

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback