L-skar dig

Visst är jag lite löjlig, men det går rakt inte att låta bli. Jag är kär, så kär, och visst är väl det fantastiskt! Känner också att jag öppnar mig mer och mer, att jag håller tillbaka mindre och mindre. Jag helt upp över öronen i en fantastisk person. En person som är min pojkvän. Min hunk och min vän.

Du är ständigt i mina tankar
Mitt hjärta för dig bankar

Saknar redan dina kyssar...

Jag <3 dig!




/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Älsklingen

Hej min darling you =)

Har jag sagt att det är just du?!



Jag vill sitta å mysa vid en härd,

Du är mitt allt, mitt hjärta, min värld.



När vi pratade skildes vi lite grann med tårar.

Ja vill kunna säga som jag känner, utan å dig såra.



Godnatt och sov så gott min sötis.

puss puss =) här kommer en blötis ;)



L-skar dig!

2008-06-28 @ 01:59:34
Postat av: Din älskling

Vilken fin dikt älskling! Du är så fin! :) Saknar dig min älskling.. Men vi ses snart!



Du är mitt allt, mitt hjärta, min värld.



Älskar dig! <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback