Längtan

Igår fick många (mer kända) bloggernskor gå på galapremiären av Sex and the city the Movie... Tyvärr är inte jag lika prioriterad när det gäller att få en sån där fantastisk inbjudan med allt från små rosa kristaller, sidenband, kartonger osv. Tyvärr är vekrligen rätt ord. Har redan sett några recensioner av filmen som många såg i går och det bådar gott, mycket gott. Den var tydligen över förväntan, rolig, hög modefaktor och såklart kärlek med allt vad det innebär. Jag kan knappt bärja mig! Jag vill också se den omtalade filmen och det snart! Tyvärr är preniären för oss dödliga den 21 juni vilket är dan efter midsommar + att min älskling fyller år, så det går helt bort! Men efter helgen är det ett måste att se filmen så fort som möjligt. Jag och Henke kommer bänka oss, med popcorn och höga klackar (för min del alltså) och jag ska klä upp mig i min ultimata SATC-klänningen jag köpte förra sommaren (modell á la Charlotte). Det kommer bli så bra och mina förväntningar är skyskraps-höga och av det jag läst kommer jag inte bli besviken!






/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback