Lite fix och massa kärlek

Efter jobbet ska jag en sväng förbi Lidingö Centrum för att ställa in armbandet på klockan jag köpte i torsdags och ta en sväng förbi en annan butik... :) Ska bli kul att äntligen få använda den fina klockan! Yeey! Efter det ska jag raka vägen till Älsklingen i Älvsjö och vi får väl se vad vi hittar på. Att bara mysa står högt på prio-listan så det blir det definitivt, men vad mer eller "vad inget" återstår att se :) Känns länge sedan vi sågs han och jag men ändå har det bara gått en dag... Okej, jag ska sluta nu ;)

Igår när jag pysslade utbrast jag "Titta vad jag gör för honom mamma!" Mamma log. "Ja du är ju kär." sa mamma. Okej, nu är det inget speciellt allvarligt i just det jag gjorde, snarare tvärtom, dock är det värdefullt för mig... Säger jag för mycket nu? ;) Jag och hemlisar alltså, så kul och kittlande spännande!

Längtar tills snart då jag får kyssa de där fina läpparna igen ♥



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback