Litet dilemma

Jag har ett världsligt litet problem, löjligt litet egentligen. Jag är ju som sagt inte singel och jag påstår absolut inte annat. Men jag kan ha svårt att säga att jag har pojkvän. Missförstå mig rätt nu, t ex i den här situationen: Låt oss säga att man är ute på krogen och festar med sina tjejkompisar. Då kommer det fram nåra killar och man kanske börjar snacka. När är det läge att säga att man är upptagen? Jag tycker nämligen det känns så jäkla fånigt att haspla ur sig JAG HAR POJKVÄN det första man gör, tänk om killen bara vill snacka och kanske själv är upptagen? Är inte det grymt svårt att avgöra? Pinsamt om man utgår från att killen stöter på en också, så det verkar som om man går omkring och tror att "alla vill ha en" hela tiden. Haha. Samtidigt som det är sjukt svårt att avgöra när man gått förbi den "gränsen" där man borde ha sagt att man faktiskt har en härlig pojkvän som man älskar över allt annat nån annan stans i stan. Alltså när man märker att killen man snackar med gått över till lite mer tydliga "flirtningstekniker". Till mitt försvar nu då; jag märker inte om någon skulle flirta med mig! Jag är aboslut sämst på att avgöra det! Vilket problem va? Självklart märker jag det när det blir mer uppenbart, men att som mina tjejkompisar, kunna avgöra det redan innan killen ens öppnat munnen kan jag då rakt inte!
Nu har det uppstått en liten sån situation faktiskt, mer än så kan jag inte säga, mer än att det är dagligen närvarande och att jag inte vet hur jag ska säga att jag faktiskt har pojkvän utan att såra/får någon att ta illa upp. Varför ska jag alltid ta på mig det och vara så jävla snäll hela tiden? Jag vill inte ses som elak eller dum, bara snäll och vara omtyckt av alla, fånigt må hända men det är sån jag är. Så vad kan man göra åt det här? Jag vet inte jag... Sätta en förlovningsring på ringfingret kanske? Hehe. Ja för vem vet vad som händer i Paris ;) Right baby? Hehe... Tro inget nu! Det är så att säga ett interntskämt. Aja. Vi får väl se om jag en dag lär mig hur det går till det här med "flirtandes alla regler" och om det faktiskt finns gyllene regel när det är dags att lägga korten på bordet.

Puss puss från den grön blå-ögda Emma.



/emmaBlueEye

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback