Men...

... det jag tänkt göra för mina skattepengar var att spara dem till Paris lämpligtvis. Längtar tills jag och Älsklingen åker dit! Ska bli hur mysigt som helst :) Två saker som också kommer inhandlas är en hårföns-grejs från Björn Axén som mamma har, visst kan man låna den av henne men det är skönt att ha en egen så man slipper springa upp till henne och be om den varannan dag... Sen den där klockan som jag troligtvis köper idag för 295kr! Mm najs. Jag ska alltså åka in efter jobbet (kl 13.00 - halvdag!!!), möta upp Loijs och Lovisa för att besöka "Restaurangernas dag" i Kungsan (Kungsträdgården) och ha det trevligt, köpa den där hårföns-borsten och klockan, sen ska jag hem och laga mat till la familla. Kommer minst sagt bli en trevlig dag :)


I can't stop this feeling deep inside of me...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback