Midsommar - ett axplock

Haha. Haha. Haahaa. Johan hade kameran redo alla (o)lägliga tillfällen i midsommras. Jag har en hel del bilder jag med, men eftersom jag ligger på latsidan när det gäller att lägga in bilderna i datorn och sen ladda upp dem får hans bilder duga så länge. Kan inte säga att det var så mycket snyggt (just på mig), men det bjuder jag på :)



Ett tappert gäng innan kl 11-nånting som ska börja fixa inför dagens festligheter.



Dave (min alldeles egna spännis:) och Johan åkte vattenskidor innan resten kom...



Frida och jag tittade på, mycket roligare och varmare :)



Solen tittade fram innan lunch, jag och Frida solade och drack drinkar. Här övar jag på min icke existerande flirtings-teknik. HAHA! (Jag har i alla fall snygga naglar!)



Vi äter mat och dricker gott, just här ska jag nog dansa (i partytältet) och då blir ju fleesen lite för varm. Älsklingen hjälper så gärna till :) Låt mig skratta åt mig själv! Hahahahaa.



Ännu mer dans (nu hade vi avancerat och var innomhus).

Haha. Lovar att kompensera med lite fina bilder från min kamera sen!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback