Midsommarplaner

Midsommar som sagt. Närmar sig med stora kliv! Redan denna veckan är det dags för midsommarfirande på fredag! Jag har tagit ledigt på torsdag också så det kommer bli en superskön helg! Från första början skulle vi ut till Äventyrernasö med värsta gänget men det blev inställt. Då lutade det åt en midsommar på Daves landställe med hans släkt vilket inte är fy skam det heller! Igår fick vi ett annat bud och nu blir det det. Vi ska ut till en ö som ägs av två familjer ute i Skärgården och ha det trevligt med 15 andra! Jag känner två personer sen en gång tidigare, men jag har inte direkt problem med nya människor - det är snarare hur kul som helst - så det kommer bli toppen :) Frida och jag (tjejen jag känner sen innan) ska träffas imorgon och lägga upp taktiker och strategier till midsommar. Våra killar (Johan och Darlingen) verkar nämligen ha nån sorts överrenskommelse gällande vår alkoholkonsumtion... Det gäller liksom att ligga steget före! Appropå det måste man kanske inhandla alkoholen... och mat... och ja.. Dags att föra över pengar igen kanske? ;) Haha.

Det kommer i alla fall bli hur trevligt som helst! Kanske att man ska fixa fram en sovsäck hemma... Och pyssla färdigt.. Appropå det, hur ska jag göra med D's födelsedagspresenter? Ska jag släpa med dem ut till ön...? Nja... Del 1 är ju lite känslig(t)... Vi får se. Har typ en vecka på mig att klura ut nåt.. Kanske tar med mig hälften? Mja.. Svårt... Kanske får höra med min snutt :)

Puss



Hur blir din midsommar?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback