Min (luriga)kjol

Kjolen jag har i dag (den som framkallar andningsnöd) har även en annan liten förmåga. Den lilla rackarn överraskade mig på lunchen när en liten vindpust tog tag i kjoltyget och i stort sett åkte upp över huvet. Alltså kollega nr 1 såg min rumpa. När jag insett vad kjolen var kapabel till, eller snarare inte kapabel till att dölja det som dölja skall, höll jag hårt i tygkanterna. Dock lurade vinden mig igen och åkte upp där fram istället vilket betyder att kollega (en manlig sådan) nr 2 såg... Ja ni fattar, privata områden. Tur att jag tog mina "största" trosor idag då, de svarta små stringtrosor med lite spetskant, ja för vem vet när man måste "visa upp sig" liksom?! Bra att man "inte" ska in till stan en sväng och bra att det "inte" blåser ute..

Hujeda mig.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback