Packningslista till Gbg

Jag är lite inne på listor och älskar att få pricka av det som är gjort. Därför gör jag en liten packnings kom-ihåg inför Gbg.

[X] Sminket och en parfym (är grymt dålig på att använda parfym..) --> Glömde le parfym
[X] Hårfönen (Björn Axén rocks!)
[X] Hårspray och värmeskyddande-sprayen
[X] Krämer, deo, schampoo mm.
[X] Svarta ballerinaskorna (+ några festligare heels el bekväma sneakers?)
[X] Undies och strumpor
[X] Ett par jeans
[X] Svarta tunikan + vita 3/4 ärmade tröjan
[X] Blåa, korta klänningen + vitt linne + leggins (<--köp nya)
[X] Nya blommiga linnet (matcha med jeans och kofta)
[X] Svarta och vita H&M koftorna + den rosa
[X] Vita linnet med "volangen" + nya kjolen (som ger andningsbesvär)
[X] Plats för lördagens outfit innan festen... Förslag? Klänning? Nån kul topp? --> Lite allt möjligt.
[X] Smycken: Berlock-halsbandet, Bocla-klockan, Thomas Sabo armbandet + det stela
[X] OPI - lacket
[X] Tandborste!

Var det allt? Självklart ska Körkortsteoriboken med för att plugga in på tågresan! Om jag inte somnar efter tjugo minuter som jag brukar vill säga ;)



/emma.

Edit: I vilken väska ska jag packa då? Har ingen "mitt-emellan-bag"... Kanske att jag kan flirta mig till Emils bag igen? ;)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback