Picknicken på Djurgården...

...Började med en båttur från Lidingö med Loijs föräldrars båt. Min lillebror Emilj följde också med.



Min hatt har flera användningsområden, här som mag-täckare. Vad täcker du Josefin? ;)



Vi tog kort... Här är
söta Elina och hennes (kära) pojkvän Johan (som ser ut att kisa mot solen:).



Josefin (till höger) hade besök av sin kompis Anna från Göteborg



Min fina lillebror Emil!



Jag drack en Bacardi Breezer.. Ljuvligt gott!



Älsklings Dave och Fredrik kom lite senare.



Jag och min David myste lite...



...och pussades...



Lotta och Sophie kom också förbi vårt glada picknick-gäng!



Jag, naken? Endast klädd tidning och solhatt...?



Sen drog vi tjejer vidare till Josefin, vi klädde ut oss lite... Anna var Pippi och Elina the devil...



Jag var glamour-tant.



Vår gourmet-middag framdukad på soffkudden utan kudde...



Projekt-slöa/dricka vin pågår...



På tunnelbanan, en glad Elina och Loijs.



Vi mötte upp Lotta i Kungsan.



Man blir glad av öl.



Jag och Lotta ville pussas...



Här slutade lördagen. Vi drog oss alla hem åt olika håll för att vara redo att möta nästa dag...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback