Ser fram emot...

... att få komma hem och fräscha till mig! Ska som sagt på kalas hos Becca, och att fixa håret, måla naglarna och sätta på sig något annat lite finare, ska inte bli helt fel. Funderar på t o m på att tvätta håret så jag slipper göra det i morgonbitti och fixa mina ostyrliga toppar med min superb-bra-hårfönsborste. Naglarna ska bli fina igen också, mitt OPI lack sitter riktigt bra sen i fredags, men att fylla på lite i kanterna skadar ju inte! Åh, ser verkligen fram emot det... Det kommer bli så bra! Ska nog passa på att fixa till sminket också innan jag travar iväg till tåget och Becca, kanske att man ska köra på den fantastiska klänningen (<-- OBS! Kolla in mitt långa hår på länken!)?  Fast med ett vitt linne under och ett annat bälte? Det blåser ganska rejält ute dock så den lär ju flyga upp en bra bit utan vidare ansträngning;) Jag skippar iaf att åka till Fältan, hinner inte det om jag ska hem och snygga till mig, tar det imorgon när jag har tid istället! Shit va skoj, efter den lilla vändan på stna kommer jag kunna sätta igång med pysslandet på allvar! Hemlisar, hemlisar... :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback