Skatteåterbäring?

Det är många i min omgivning som fått tillbaka (eller fått betala) pengar av skatten... Frågan är nu om jag också har fått det? Ringde och kollade saldot över telefon och vad jag kan tyda tror jag bestämt att jag fått pengarna, skulle få typ 3000 eller nåt, dock var det typ 3000kr och nåra hundralappar på kontot vilket betyder att jag redan bränt nästan allt jag hade denna månaden på det kontot?! Alltså den summan jag egentligen skulle ha klarat mig på? Herregud Emma. Jag lever verkligen ett lyxliv som inte direkt är till min fördel. Vad gör jag med pengarna? Hur fan lyckades jag klara mig på 1000kr på nöjen och kläder förut när jag bodde i Strömstad (visst det var en liten håla)? Jisses. Jag är beyond hopp. Hum...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback