Ursäkta röran jag bygger om

Nu är jag (läs: Emil) där och rotar (läs: jag) igen! Jag var inte hundra 100%-igt nöjd med min bloggdesign då jag hittade en ännu tjusigare bild att ha i headern. "Åhh, snälla rara Emil vill du hjälpa mig, snälla snälla, snälla" lät det då. Så nu har jag satt stackarn i arbete igen och hoppas att den nya looken snart kommer upp på bloggen. Bara att hålla ut så länge :) Det kommer bli så fint.. Mm najs.

Om cirkus en timma far jag till Älvsjö för att kolla på Davids lght, snarare lghtens väggar då den inte är inflyttningsklar förns i oktober. Ska bli riktigt kul att se hur det ser ut! :) Sen får vi se vad som händer resten av kvällen, men mys blir det alltid :)

Puss puss för idag



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback