Härlig gårdag

Igår när jag träffade David och hans friends i Älvsjö för att kolla in hans lägenhet fick jag en av hans berömda kramar och en sån där fin kyss. Sen gick vi vidare och kollade på hans lägenhet och den kommer blir riktigt fin! Man fick sig en bild av hur den kommer att se ut lite mer, vilka väggar som står var osv. Där kommer du trivas älskling :) Jag får tydligen komma och hälsa på om jag vill ;) Hehe sötnos. Sen drog vi hem till D och satt i solen en stund innan vi begav oss mot Telefonplan och åt middag i eftermiddagssolen. Härligt! När maten var uppäten och jag började bli riktigt trött åkte D och jag hem till honom för att kolla på en film. Vi hyrde Love in Manhattan och jag säger bara en sak: Den var riktigt bra! Och som jag grät ;) Nu kanske man kan tycka att gråt inte är ett tecken på en "bra" film, men så är det visst! Kanske inte i bemärkelsen "upplyftande komedi" men det var riktigt fin, och att låta bli att fälla en tår var omöjligt. Åhh... "Vi ska bli gamla ihop" David gillade den också och funderade t o m på att bränna den (så det så killar) ;) Sen däckade vi vid 22-tiden. Vaknade när D skulle upp vid 4 och kysste mig hej då.

Nu är dagen i full gång och den kommer gå fort eftersom jag slutar redan kl 13.00! Tänkte kuta hem direkt efter kl 13 och byta kläder till något mer otäckande och mindre varmt, dags att inviga min korta vita kjol månne? Sen blir det raka vägen in till stan och tjejerna för "lunch" i Kungsan och "Smaka på Sthlm" (tror det heter så). Najs, I like :)

Btw fick jag många fina ord av Älsklingen igår... "Du är absolut med i mina planer"  Älsklingen har tydligen läst mig blogg mer flitigt och funnit ett och annat under vissa stenar...

Han är fantastisk han, min pojkvän. Älskar dig ♥


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback