Vill ni se många dagars outfits?

Kolla hit i så fall. Nu är det dags at försöka komma ifatt när det gäller vad jag haft på mig på sistone.. Blir en del bilder tillslut kan jag ju säga! Här har vi några favorit från de veckorna som varit...





(Denna blåa vitprickiga sötnos har jag bara använte en gång än så länge, köpt på Rut mfl i Gbg)





Jag frös lite förra lördagen när vi var på Värmdö och grillade, snyggt va? Vita shorts och svart-vitt randigt linne passade perfa för dagen på sjön förra söndagen.



I måndags åkte denna gamla trasan på...



Åh så fint!





Jag gillar verkligen mitt nya linne, det vita med den stora rosetten fram på... Oh likie, likey :) Bilden längst ner är outfiten för idag på jobbet, sen bytte jag till mina svarta shorts när jag skulle in till stan!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback