You said what?

Nu anar jag ugglor i mossen. Det är något lurt på gång, visserligen ska man "inte hoppa högt innan man säger Bä" som mitt egna ordspråk säger. Men när det gäller min skatteåterbäring är det definitivt något lurt och det stör mig något enormt. Om jag har fått den, som jag också har enligt kontoutdraget, innebär det att jag knappt fått hälften av vad jag egentligen skulle ha fått. Undra på att mina siffror på kontot var lite för låga för min smak. Nu vill jag såklart slänga mig på telefonen men det kan ju ta sin lilla tid att komma fram, kanske ska ta det på lunchen då... De stänger nämligen växeln kl 16.00 varje dag. Hum, hum. Jag vill ha mina pengar bums! Så här får de ju inte göra?! Eller är det jag som gjort något fel? Nej jag tror inte det. Jag hoppas inte det i alla fall.



Edit: Är det jag som är blond? Enligt skatte-tanten stämmer den lilla netta summan som ramlat in på mitt konto. JAG VILL HA MER! Får se när jag kommer hem och det är jag som varit helt ute och cyklat eller om det faktiskt hänt något knasigt... Jävla skit.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback