Återblick

Helgen har varit toppen! Jag spenderade den nästan bara på "borta plan", så när jag kom hem i söndags (visserligen vid ett-två tiden på dan) kändes det som jag varit bortrest, fast jag hela tiden varit i Sthlms-trakterna. Nu har jag kommit in i en sån där period igen när jag hittar på massa saker hela tiden! Jag spenderade mest tid med hannibanni, men på lördag drog jag in till stan för en fika med Lotta! Hon och jag "råkade" såklart kolla in lite i affärer innan vi väl kom till skott med den planderade fikan. Hehe. Det var jätte mysigt! Hon och jag har aldeig riktigt shoppat eller så på egen hand någon gång :) Helgen bjöd också på middagar, fest, mer middagar, boule och ännu mer festande! Jag är ju verkligen ute i svängarna nu för tiden.. Jisses. Nu till helgen kommer inte D vara hemma och jag ska nog passa på att köra en alkoholfri helg ;) Inte för att jag inte gillar att festa, utan för att man blir lite slö och seg av det. Min lever gråter nog också en hel del om jag ska vara ärlig. Haha. Men men, man lever bara en gång och jag är ju faktiskt bara 20 :)

Något jag är stolt över är att jag kom i väg och tränade ett skivstångspass/body pump igår! Helt otroligt. Jag smsade min bror när jag satt och väntade på Lidingötåget på Ropsten, hade väl ett ögonblicks energi och kände för att träna. När jag kom hem ändrades denna lilla energi jag hade till "det hade ju varit skönt att ta det lugnt..." har numera officiellt "sega söndagar" om man säger så. Men tillskillnad från tidigare "sega söndag" kom jag i väg till Friskis denna gången! Min bror sa att han minsann ville göra nåt och då var det ju bara att hänga på! Härligt! Nu sitter jag här med najs-najs träningsverk i rumpa och lår och lite var stans! Love it!

Hur var din helg?

image2012

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback