Bowling

Igår var det Afterwork med jobbet och ett gäng glada kollegor. Vi började på Restaurang Bryggan (andra dagen i rad och idag ska jag dit igen!) med lite vin och sen bar det av till Ldingö-tåget och vidare till Baggeby. Där bowlade vi ett bra tag och jag fick till hela fem skrikar!! Dock två stycket "Miriam" (internt skämt) då jag tappade klotet bakåt ;) Haha. Fy fan va bra liksom.. Inte. Haha. Ja det var i alla fall skitkul och jag lyckades ragga lite skjuts hem mitt i natten, mitt sätt att förhandla mig till skjuts är verkligen imponerande! :) Thankts D! ♥

Lite bilder från igår kväll då:



Sen var det gonatt! Och är inte jag grimasernas-mästare så säg?! Fanns mest grimas-bilder när jag var med på bild från denna kvällen. Haha. Jaja, jag bjuder på det!

Nä nu måste jag få upp energin, det är ju fest ikväll! Tjoho... Ehh.. Tredje dagen irad.. Hoho. Wish me luck!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback