Catfight

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser hur mycket skitsnack det är mellan bloggerskor/bloggare! Det är helt sjukt vad vissa människor känner för att tracka ner andra. Visst jag erkänner att vissa bloggar kanske inte är de bästa (enligt mig) och man får en viss bild av personen som ligger bakom bloggen. Kanske får negativa åsikter. Men inte skriver jag taskiga och elaka kommentarer för det! I så fall är det väl bara att sluta läsa den bloggen man irriterar sig på och se om sitt eget liv istället? Eller har jag helt fel?

Varför kasta ur sig fula ord och elaka kommentarer när människan man trackar ner inte gör annat än är sig själv. Visst man gillar inte alla personligheter i världen, alla har ju sina olikheter och värderingar, men man ska inte behöva ta emot skit för man råkar vara "fjortis", "anorektisk", "har skumma åsikter" osv.. Det är en sak om man själv tar upp en debatt och vill ha handras åsikter, men att oprovocerat få skit är inte rätt!

Så till er som känner hornen i pannan och bara inte kan hålla koll på fingrarna när de kommer i närheten av ett tangentbord - skulle du vilja få samma kommenater? Är du mycket bättre själv? Och gör du aldrig några fel?

Exakt. Ingen är perfekt, alla kan göra fel, alla är olika, det är bara att acceptera. Inse dina egna brister och fel innan du går på någon annan!

image1975

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Jag vet iaf en som är helt perfekt! ;) I mina ögon är du det Emma! :) Kram!

2008-03-02 @ 12:52:13

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback