Det sa bara "klick"

Jag är, som säkert alla vet, flitig när det gäller att internetshoppa. Det är så lättillgängligt om jag säger så... På vinst och förslut också för den delen. Jag ska inte göra en enda till beställning på ett bra tag framöver har jag bestämt mig för. Räkningarna som kommer varje månad är inte alltför mysiga när det kommer till kritan. I alla fall. Detta är vad jag klickat hem på sistone. Har säkert glömt något ;)







Det vita linnet och de svarta byxorna längst ner här, fick jag gratis när jag beställde från H&M den gången... Linnet högst upp har en djup urringning i ryggen vilket resulterar i BH-problem, eller bristen av en BH kanske jag ska säga? Vid nästa partytilfälle ska jag invida denna! Linnet i mitten är ett bra bas-linne som man alltid kommer få användning för. Som imorgon till exempel!

Puss /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback