Det ska bli skönt

Snart helg. Riktigt skönt. Har haft en kort vecka, bara tre dagar lång har min vecka varit. Idag har jag också varit extremt duktig så jag är faktiskt glad och nöjd med min insats på jobbet! För övrigt har jag lagat mat till familjen, en home made chiliconcarne med fullkornsris. Måste säga att jag är grym;) Sen har jag betalat räkningar och bestämt mig för att denna månad ha koll på pengarna. Har skrivit ner vart enda litet uttag och så. Det ska bli minsann bli ordning på denna tjejen! Hum.. Vi kan ju hålla tummarna i alla fall :)

Men som sagt, det ska bli skönt med helg! Ska ta det lugnt på fredag och på lördag ska jag gå på fest/middag med D till hans kompis som nyss flyttat hem från norr (Luleå el Umeå? Är det någon skillnad? Sorry Alina;) Sen ska jag väl sega på söndag som vanligt? Kanske träffa Amelie som kommit hem från sitt år i Australien? Träna lite body-pump? Allt detta på min "sega söndag" ojoj. Vi får se hur det går senare... Sweet Loijs kommer hem på lördag också, hon lämnar Jönköping för ett tag och gör mig sällskap på södra delen av ön! Lovisa är i France och kommer hem nästa vecka på fredag... Anna Älskling (
lulli-gull-namnet på henne i min mobil) kommer hit nästa fredag och det ska bli galet-grymt-skoj!

Ja, vad vill jag ha sagt? Helger är sköna och det kommer fler helger framöver att verkligen se fram emot :)

Sleep tight! Miss you to hun

image2063

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tja det är väl ca fyra timmar med bil, eller ännu mer.. gullunge!

2008-03-29 @ 18:24:23

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback