En liten detalj

Solen skiner (älskart), jag har tränat (på egenhand, men dock ändå tränat), jag jobbar på riktigt duktigt (ärligt talat!) och jag är allmänt positiv. Tänka sig! Fick en dos energi igår av D (saknar dig redan;) och ja, sen känner jag mig glad över det mesta vilket underlättar en hel del. Härligt va?!

Det som gör det hela en smula "udda" är att jag glömde packa ner bhn i träningsväskan... Jag sätter nämligen på mig träningskläderna redan hemma så jag slipper byta om igen på jobbet. Men den lilla missen som att glömma bhn.. Ja det märks ju om inte annat, alltså ingen annan lär ju märka det (har en kofta över linnet) men jag gör det. En sån liten detalj som kan göra så mycket... Snacka om ännu ett av mina klassiska i-landsproblem! Haha. Kanske ska sätta punkt här då så jag inte svävar ut och skriver ännu fler fåniga saker...

Mm.

Nu är det lunch snart!

image2058

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback