En sak till

Jag vet. När jag väl får för mig att blogga blir det inte bara ett inlägg som normala människor skulle hålla sig till. Utan kanske tre eller varför inte fem st blogginlägg? Detta blir mitt sista och tredje för kvällen... Tror jag :)

Sex and the City the Movie hägrar i mina tankar och efter att ha kollat på denna lite längre trailern blir jag bara ännu mer sugen att se den! Hoppas verkligen SATC håller som film och inte bara som serie... Åh jag är kan inte låta blir att vara förväntansfull!! Sara, egentligen skulle det vara du och jag som satt i biosalongen på premiären den 21 juni... Vem vet? Det är ju ett tag kvar, vad som helst kan hända :)

Tills dess, njut av detta:



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback