...

Okej, okej. Fjärde inlägget för kvällen och jag lovar, det är det sista! Iaf för stunden. Om jag pausar i tio minuter, räknas det då? Hum.. Jag får nog stänga av datorn så fort jag är klar med detta.

Måndag: Ja, vad har jag gjort idag? Jobb, lämna tillbaka filmen, gå hem i snöstorm utan huva el paraply. Städa. √
Tisdag: Jobba, Fältan (lämna tillbaka en sak), hem. Boka kör-teoriprovet - Nu jävlar! (Rent ut sagt).
Onsdag: Träna, jobba, till Dave. Fira D's kompis som fyller år och D's namnsdag! Paaarty!
Torsdag: Ledig - UNDERBART! Träna vid 18.00. Packa till Uppsala.
Fredag: Träffa D? Direkt till Uppsala? 16.00 Påskbuffé hos Farmor & Farfar + tjocka släkten. Träffa Rasmus! ♥
Lördag: Uppsala slöerier... Träffa Johan G?
Söndag: Hem från Uppsala?


Så, nu får det räcka, har sagt godnatt till min darling... Bara att borsta tänderna, ta ut linserna och tvätta ansiktet innan jag kan krypa ner mellan de nytvättade lakanen (ännu något som går under kategorin vardagslyx)..

Sov gott!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback