Fröken sötsug

Nu när mina löften om "ingen shopping" och "gå ner i vikt" råder, är det mycket att tänka på. Som speciellt nu, den där "gå ner i vikt" - biten... Just nu knaparar jag Läkerol som en å annan tant. Men jag MÅSTE ha något! Är så jäkla sööööt suuugen! Läkerol är i alla fall sockerfritt... Överallt ser jag frestelser (som när jag var på stan i tisdags och såg skor, fast godis nu då) som innhåller antingen choklad eller flera säckar socker. Suck. Varför kan jag inte få äta vad jag vill och bli "skinny" iaf? Det är taskigt alltså. Kollegor köper godis och jag får inte smaka! Fy va orättvist alltså. Men jag får ju igen det sen (förhoppningsvis) med en najs liten body till beatch 2000-aldrig. ;)

image2002


Om det en dag kommer choklad som man blir smal av och pizza som tar bort celluliter - då är himlen nära! ;)

/emma.

Edit: Vet någon varför det egentligen står ett "A" på Läkerol tabletterna? Det står ett "A" på asken också för den delen... Hum...

Fina kommentarer
Postat av: Mike know how

A står för Adolf Ahlgren.... impad;)?

2008-03-06 @ 23:41:50

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback