Inge vidare

Just nu mår inte jag bra. Vet inte alls vad orsaken kan vara. Känner mig varm, har mått illa hela dagen, allmänt sänkt, ont i huvet... Varför? Jag behöver inte vara sjuk! Jag har inte tid och mitt jobb kräver att jag är där. Alltså ingen kräver det av mig, men jag kan i princip inte vara borta. Min närmaste kollega som också är min avbytare i växeln skulle till tandläkaren kl 14 och då mailade vi ut i två omgångar att (första mailet) jag kanske skulle behöva gå hem och (i det andra) att jag kunde stanna en timma till och sen gå. Inget svar. Inte på något av mailen. Det håller inte... Jag gav upp och ställde in mig på att sitta där sista två timmarna. Då kom en räddande kollega som sa att hon inte kan sitta två timmar - men gjorde det i alla fall. Bara det får man dåligt samvete av. Det gick så långt att jag började undra om jag verkligen mådde dåligt! Usch. Mitt jobb ger mig stress och stress är inte bra, undra på att jag inte mår bra...

Ligger fortfarande i sängen sen jag somnade vid 15-tiden då jag kom hem. Vaknade för kanske en halvtimma sen... Jag kan inte komma på någon anledning att jag mår skit. Bara försvinn!

Hopps din dag har varit bättre :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback