Lunchdate

Nu kom jag precis tillbaka från min lunchdate med D. Måste säga att det var mycket spännande att ge sig ut på lunchen, till en restaurang istället för matsalen på jobbet! Jag fnissade nästan hela vägen in till Lidingö Centrum bara på grund av det :) Vi avnjöt en lunch på restaurang Jernet (där jag praoade i 9an faktiskt) med solen inskinandes (dagens ord?) genom fönstren... Det är helt underbart med vårsolen alltså! Imorse var det snö på backen som snabbt fösvann med hjälp av regn, slaskit värre... Men det är en annan historia! Min lunchdate med D var väldigt mysig! Sånt borde man göra oftare, eftersom man sällan kommer iväg här på jobbet då det är långt till närmaste lunch-ställe. Kanske blir det en favorit i repris, eller vad säger du honey? Mys pysigt värre! :)

Imorgon är det fredag (igen) och då blir det middag med D och gänget på Naviya, någon thai-restaurang i stan. Fasen va skoj! Lite ändrade planer på lördagen dock... Men det bjuds med all säkerhet på något annat! Hem och packa väskan till imorgon då?! Och vad ska man ha på sig? Snacka om problem á la Emma, typiskt mig!

"Puss på dig" ♥

image2001

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback