Min nya arbetsplats

Jag är så lycklig. Jag har fått ett skrivbord! Nu när jag har det kan jag inte förstå hur jag klarat mig utan det. Hur? Hur var det möjligt? Nu får jag så mycket mer inspiration att sitta och greja, så som jag gjorde mycket förut. Jag kan plugga till mitt körkort på ett mer vettigt sätt, blogga utan att få gamnacke, skriva dagbok utan att få musarm.. Du fattar :) Skrivbordet gjorde dock att mitt rum blev ännu mer svårmöblerat än innan - om det nu ens är möjligt - men nu har jag fått till det någålunda (fin stavning va Sara?;). Visar bara min nya arbetsplats nu, resten av rummet får jag ta kort på en annan dag (när det är städat) och visa då. Åhh. Jag är kär i mitt skrivbord från IKEA för 200pix, hel-imponerande om jag får säga det själv!

image2048

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback