Miss you

Saknar dig redan. Fånigt va? Vi sågs senast imorse när du gick till jobbet vid 4:a tiden (okristligt tidigt). Hur mysigt är det inte att kramas när man är alldeles nyvaken och trött. Det är riktig vardagslyx det! Nu åker du iväg i eftermiddag och blir borta hela helgen... Kommer sakna dig. Men det gör jag redan så det behöver jag ju inte säga igen kanske :)

Igår efter att jag piggnat till lite efter min ospecificerbara sjudom (var helt sänkt, ont i huvet, blä blä blä) åkte jag till Älvsjö för att sedan åka vidare till D's moster, morbror och kusiner som bor nånstans... Jag har verkligen noll koll på Sthlm, Lidingö, innerstan visst, men sen börjar kanterna suddas ut ;) Väl framme (första komplimangen för jackan - har tagit fram min höstjacka och dissat dunjackan:) vankades det middag och Gutiarr-hero. När det gäller Gutiarr-hero har jag aldrig spelat det förut och var beredd att strunta i det helt - jag pallar inte att vara dålig på något, jag måste vara bäst på en gång! Men efter en "test spelning" kände jag att jag fått en hum om grejen och började "battla" på lägsta svårighets nivå (easy). Jag gjorde inte så bra ifrån mig första gångerna men sista låten som jag spelade mot D's kusin vann jag!! I rock! Som jag också skrek ut några gånger ;) Haha. Nu gillar jag Guitarr-hero! Men jag måste nog köpa mig spelet och öva i hemlighet :) Efter det tar jag vem som helst! Mohahha! Okej...

Hade en kanonkväll igår, att jag vann över proffset till kusin i Gutiarr-hero har inget med saken att göra... Haha. Det kommer jag leva länge på :) Blir så glad av dig hannibanni också :) Himskansk va många smilies jag gör! :D:D:D

Nej nu ska jag komma ur min rosa bubbla ett slag, eller måste jag? Äh, jag stannar kvar här bland molnen och längta efter dig ♥

Juste, andra komplimangen för jackan fick jag i morse :) Tihi. Skärp dig Emma!

Puss å hej

image2017


/emma.

P.S. Darlingen har köpt biljetter till ett jippo med tre roliga typer den 7e oktober. (Framförhållning någon? :) Uggla, Rhemborg och Ulvesson ska stå för underhållningen på Cirkus! Ska bli hur kul som helst, han är för go min älskning


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback