Psykologi

Måste inflika med en liten grej. Jag är som sagt söt suuugen så jag nästan klättrar på väggarna. För att råda bot på detta, eller i ett försök att råda bot på sötsuget, fixade jag en kopp te till mig. Valde nån "rose and herbs" - tjossan, som jag druckit nåra gånger tidigare och gillade. Färgen är kärleks-röd också villket passar mig utmärkt! Då säger en kollega i kritisk ton "Gillar du det där téet?" Jag nickar. "Gillar inte du det?" Hon rynka på näsan "Jag gillade doften men inte smaken".

Jaha. Nu är det jag som sitter här med mitt te och rynkar på näsan. Gillar jag verkligen smaken? Är det äckligt? Haha. Allting är verkligen psykologiskt! Fan. Jag som gillade det där téet...



/emmasCupOfTea

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback