Revolutionerande bantning

Haha! Jag döör! Detta var så grymt klockrent! På radion säger de plötsligt "Nya Revolutionerande bantningsmetoden som FUNKAR" Alla blir knäpptysta och jag och mamma lyssnar extra noga.

"Strunta i att tänka på vad du äter, sluta motionera och börja shoppa isället. I följd av att du spenderar pengar och går på stan blir du lätt fattig. Då får du dra ner på andra kostnader, som till exempel mat och det i sin tur leder till att du äter mindre och går ner i vikt."

Hahaha.. Föst gör jag en segerdans då jag ändtligen får tummen upp för mitt spenderande av pengar. Pengar är runda för att de ska rulla som man säger (klockrent). Men sen kommer själva poängen att man då inte kan köpa så mycket mat = du går ner i vikt. Hahahaha.

Sen kan jag också tillägga att jag är CP, Dampbarn, en mupp osv. Haha. Ingen skulle tro min familj om de berättade hur jag egentligen är... Nu finns det tyvärr filmbevis på att jag är ett mongo, men det tänker jag inte lägga upp på Youtube, min syrra hotar dock med detta... Tror jag ska ge henne tillgång till min garderob som muta ;) Haha. Jag är helt knäpp!

"Jag behöver käääärleek" var en av mina brilianta kommentarer.

Dags att röra på fläsket till friskis? Hum.. Den som lever får se! Hoppas ni hade en härlig helg, ska berätta mer om min sen :)

Puss å tjoho

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback