TGIF!

Thank God It's Friday. Ännu en vecka har gått och nu är det de bästa dagarna av veckan återstår. Ledighet!

Ikväll, eller direkt efter jobbet, ska jag åka till D och lasta av min packning (jag kan ju verkligen konsten att packa lätt) innan jag ska styla mig inför kvällens "aktiviteter". Det blir som sagt Thaimat med 8 pers och senare dans - även det med 8 pers! Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig! Jäklar. Men med D's hjälp (?) kanske jag finner något att dra över huvet. Håll tummarna!

Kikar säkert in här något mer under helgen... Men man vet ju aldrig. Tänkte passa på att önska dig en trevlig/fartfylld/lugn fredag!

Puss å hej!

image2006

Fina kommentarer
Postat av: maria

Oj, vad duktigt. Hur länge ska du ha uppehåll?


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback