The weekend

Igår kom några av girlsen hem till mig för lite drinkar, snack, musik och premiär-visning av huset! Familjen har varit i Sälen sedan i torsdag så jag har kunnat ta det lugnt och så helt själv. Fast mitt schema har varit fullspäckat och jag har inte riktigt kunna ta till vara på min lugna tillvaro i huset... Snart kommer hela familjen hem med allt vad det innebär så jag ska väl njuta av de sista minutrarna :)

Nu kom dem hem...

Igår var vi Faching någon jazz-soul-aktig klubb, ligger på Kunsgatan långt ner mot Drottninggatan (alltså inte mot Stureplans-hållet). Har aldrig varit där tidigare och det var en salig blandning på folket och musiken bra. Alltså bra musik att lyssna på men inte att dansa till. Inget drag-drag liksom, snarare lite seeegt att dansa till. Någon gång måste väl vara den första för seg-soul-dans också ;) Både jag och Lovisa var ganska trötta redan innan vi åkte in till stan, speciellt jag då jag har festat tre nätter i rad! Vi kämpade på en stund tills vi gav upp och gick mot tunnelbanan. Kl halv tre sov jag gott. Vaknade av väckarklockan vid tolv. Dags att börja dagen! Jag fick ett ryck och städade HELA huset - är inte det imponerande så säg! Jepp, duktigt. Tänkte träna också, men där stannade min hurtighet och jag fastnade i soffan istället :)

Bjuder på en bild från igår, Lotta, jag och Sophie dansade loss med Lovisa bakom kameran. Visst rockar vi?!! ;)

image1977

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback