Usch och fy

Jag är inte bra alltså. Igår gick jag till jobbet, mådde bra på onsdag eftermiddag så jag tänkte ge torsdagen en chans. Men ack så fel. Igår var ingen kul dag på jobbet. Från morgon till kväll hade jag skärande ont i magen. De vildaste tankarna satte igång, om blödande magsår ect ect. Nu är det nog inte riktigt blödande magsår, vet inte vad. Men jag gick omkring som en halvt ihopfälld fickkniv hela kvällen efter att jag (äntligen) kom hem från jobbet. Illa mådde jag också.. Vilken pärs! Var till och med och handlade mat för att laga mat till de små odågorna hemma... Tänk dig det uppdraget! Min söta lillebror Emil hjälpte mig dock så folk fick mat i magen, jag klarade knappt att ställa kastrullen på spisen. Disken lämnade han... Suck. Men han var till hjälp ändå :)

Idag då? Bättre? Ja lite, men emellanåt känns det som en kniv letat sig tillbaka... Aaaahhhgg. Blir galen! Man blir ju helt handikappad av sånt här trams. Igår när jag låg och grät (jo faktiskt) för min dumma mage undrade jag hur jag skulle kunna ta mig till jobbet idag. Jag kan inte vara sjuk. Tomult redan som det är och kollegan är i Tyskland. Inge bra om jag skulle ha varit sjuk idag. Alla hotade mig igår innan jag gick för dan, att jag inte fick vara sjuk idag - under inga omständigheter. Mamma! Hjälp mig... Aja. Nu är jag här i alla fall. Pendlar upp och ner mellan "okej" och fruktansvärt.

Apoteket nästa!

Ha en fin dag :) Det är ju fredag! Tyvärr njuter jag inte så mycket som jag borde.. Njut för mig!! :)

image2018

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback