Veckans to-do-list

En tjej som jag behöver mycket struktur och regler. Imorgon börjar allvaret med mitt vikt(iga) löfte att inte äta onyttigheter och socker mm. Dags att få lite ordning på sig! Kan lika gärna göra ett schema så jag vet vad som ska göras och se till att jag håller mig till det!

Måndag: Jobb, hem och rensa i röran! Kolla på en film innan sängen kallar?
Tisdag: Jobb, till stan och lämna tillbaka grejer jag inte ska ha - och inte köpa något nytt!
Onsdag: Träna på morgonen, jobb.
Torsdag: Jobb, luncha med D, jobba, hem och laga mat - fick mat - mums
Fredag: Jobb. Middag kl 20.00 på Naviya med D mfl och dansa hela natten lång!
Lördag: Bakis och skakis? Middag på spansk tapas restaurang med D's folks, boule och fest!
Söndag: Hem, träna ett skivstångspass, slöa.

image1987

Jag behöver mer tid...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback