Ärenden

Idag är det fullspäckat schema som vanligt! Direkt efter jobbet ska jag åka till Lidingö centrum och hämta linser + köpa strumpbyxor. Det börjar nämligen bli dags att ha "naturliga" ben istället för svarta. Mina tjocka svarta strumpbyxor är liksom för varma och vintriga för detta sommarväder! En något tråkigt utgift men ändå nödvändig. Om jag råkar köpa något annat är ju det liksom... nödvändigt det med! Typ ett nytt 30-dagarskort?! Det är i och för sig en riktigt tråkig utgift! Efter det ska jag springa hem och laga mat till familjen och efter det borde jag röra på fläsket. Bara äter massa onyttigheter nu för tiden och mitt samvete blir inte direkt bättre av att jag inte hunnit träna på länga :-S Aja. Ska affirmera den där platta magen och de där tighta låren och rumpan.... Mmm sexy ;)

Puss å hej, nu ska jag rusa om två minuter!


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback