Burr

Morgonen som började så bra, när det gäller vädret alltså. Det var strålande sol och promenaden på en halvtimma gjorde verkligen bara gott. Det lät väl vuxet?! :) Nu har det regnat till och från, det är iskallt ute och jag huttrar inomhust. Hur jag vet att det är kallt ute? Jo, du förstår, när de öppnar dörren för att bära in spånskivor och allt sånt till "nybygget" på övervåningen blåser det kalluft rakt in och mina fingrar blir ganska stela av kylan (inte så bra när man ska skriva snabbt). Hutter. Burr. Tur att man har en filt. Men man kunde så klart haft en varmare! Eller en varm kram kanske :)

Snart (om 15 min) ska jag åka och träna på Friskis! Härligt härligt:) Min Detox-flaska på en dryg liter är snart slut (för dagen) och i morgon är det en nu! I kväll är det DH (Desperate Housewives) kl 21 och det ser jag mer än väl fram emot! Yeey. Vad mer? Juste, rummet är fortfarande ett bombnedslag och det ser ut som att det har dragit fram en liten cyklon och slungat runt alla kläder överallt - nu tar jag i, i underkant. Behöver utrymme! Gimme some! Appropå utrymme hitta jag en fin lägenhet som ligger på Lilla Essingen, typ rakt åt skogen, snarare en ö, men i alla fall långt bort! Hum.. Fin var den!


Puss å hopp, nu ska jag snart skutta till Friskis!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback