Ciao bella!

Min mamma kom som sagt hem igår natt/morse från sin semestervecka i värmen! Hon kom ner till mitt rum i morse, främst för att kolla in min nya frilla som Maja skvallrat om, vi fnissade och kramades en bra stund. Hon berättade att hon haft det fantastiskt, dock inte lika fantastiskt resesällskap (hon skulle ha tagit med sig mig!), och att hon och jag verkligen måste åka dit tillsammans någon gång! Hon hade bland annat gått förbi ett skyltfönster med en enorm affisch som talade om att Jimmy Choo's butik snart öppnar där. Jag är inte alls avundsjuk, verkligen inte... Hon tog i alla fall ett kort på den för att hon tänkte på mig :) Om vi åker dit någon gång i framtiden måste jag köpa minst ett par skor från den butiken! Det är ett löfte.



Bild tagen av mor i Rom.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback