Dagens bedrifter

I dag fick jag mig en kalldusch efter jobbet. Jag gick (självmant) till Bailine (www.bailie.se) för en gratis kroppsanalys och träning med deras "elektrod-plattor" som man lägger på kroppen och som spänner musklerna med elektricitet. Lite scary med andra ord. Jag gick dit, jag vägdes och mättes runt om kroppen, lår, rumpa - you name it och sen fick jag lägga mig på en säng med alla dessa plattor på mig. Det var verkligen en annorlunda känsla, det stack som nålar tyckte jag först och att öka styrkan kändes verkligen, men jag ökade i alla fall två snäpp innan jag strejkade totalt. Hehe. Det kändes med andra ord :) Nu till kalldushen: jag ska gå ner 7,4 kg enligt "datorn". Excuse me? Vas? Comme? Jag var tvungen att skratta ihjäl mig på vägen där i från. Nu är det däremot tvärt om... Blääää. Depp.

Nu till dagens outfit! Mycket roligare eftersom jag har min Mulberry över axeln :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback