Dåligt samvete

Jag får väldigt dåligt samvete av att inte vara ute när solen skiner och det är sådär underbart varmt. Om jag inte är ute varje tillfälle som ges (som alla andra antagligen är) och solar min blekfeta vinterbleka hud ligger jag ännu längre efter alla andra, då jag har ganska svårt att få färg, i alla fall i ansiktet. Så varje gång solen tittar fram får jag ångest då jag antingen jobbar, dör av pollen eller bara dör av pollen så fort jag går ut. I och med det har jag i alla fall en liten anledning till att jag inte kan sitta ute och steka min stackars hud. I och för sig kommer jag inte bli så rynkig när jag blir äldre ;) Haha. Man får försöka se det positiva i allt!

"Oavsett om du är blek eller brun är du vacker..."

image2270

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback