Greyish på gråskalan

Dassig va ordet. Kolla runt på Facebook och hittade lite nya bilder på mig från lite "evenst" och nää, ser jag ut så? Ser så blek och glåmig ut. Visst jag är blek, men måste jag se grådassig ut för det? Dags att satsa på lite BUS (brun utan sol) i fejjan? Kanske det, det här går ju inte för sig! Kan jag skylla på dålig kamera och missklädsamt ljus?



Tjo, hey grey (jag alltså). På Sophies (längst till höger) inflyttningsfest.



"Mamma säger att tjocka barn inte kan le, det kan dem visste'!"



Denna bilden (ovan) är från i fredags hos Lovisa, som också är på bilden. Inte så grå kanske... Jag alltså.



Hoho i stugan (Sophies "stuga")



Kolla in gråheten på mig sista bilden här (fortfarande inflyttningsfesten)! I övrigt så säger jag nog att jag anar en antydning till grådassighet. Kan ju inte rå för att jag är en blek en :) Äsch jag lägger nert! Ska sluta klaga och köpa lite BUS istället! :)

Puss på er!



Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback