Det blev lite shopping ja

Fätan hade lite att erbjuda trots allt! Jag var tvungen att köpa mycket saker man "behöver", typ hårspännen, mousse och sån skit. Hittade ett sött linne i vitt på H&M med rosett, frågan är nu om det verkligen går ihop med mitt hår? Hade jag inte kommit överrens med mig själv om att det var coola kläder som skulle inhandlas från och med nu? Det kan man ju fråga sig. Det är i alla fall fint. Behålla? Halsbandet är av den lite längre modellen och hånget består av en berlock - älskar det redan! Sen köpte jag en mörkbrun ögonskugga på Make Up Store som jag planerat, köpte en ljus brun också av märket Isadora - den färgen är den bästa om man bara vill vara neutral!



Har lite avkopplande tid med mig själv och min Cosmo, Glamour och Desperate Housewives! Hääärligt.



Sen det där med godislöftet... En del av löftet var att om man fick något eller typ blev bjuden på fika skulle man få ta för att vara trevlig. När jag kom hem idag låg det just något trevligt på min säng, mamma hade lagt en Toblerone och ett rör med Italienska kyssar "Baci" (underbart goda i choklad och en nöt i varje + att de innehåller ett litet kärleksmeddelande - sweet) När man blir bjuden så månste man ju få äta av det, annars är det ju ohyffsat! Imorgon börjar allvaret igen, promenad på morgonen i en timma och sen ett skivstångspass på Friskis!



Love me for love's sake only stod det i min Baci nu :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback