Det hänger på håret!

Snart är det dags att åka till frisören. Håll tummarna för att det blir bra :) Har fortfarande inte vunnit min egen inre kamp när det gäller hur håret ska bli. Kort(are) eller bara toppa och vara tråkig. Nej tråkig vill jag inte vara, det vet jag. Frågan är bara hur pass modig jag ska vara?! Vi får se. Älsklingen tyckte att det inte lät helt fel med lite kortare, frågan är bara vad lite betyder? Var nog lite snäll när jag beskrev hur kort jag menade, till axlarna typ sa jag. Men vi får se hur pass bra frisörskan är på att övertala mig till kortare/längre... Spännande, minst sagt. Det hänger på håret!

Puss så länge!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Ska du verkligen klippa av ditt långa fina hår Emma? Du skulle ju fortfarande vara samma gamla rosa Emma i kortare hår också, men jag hoppas du är lite feg faktiskt! :P Kramis från Magnus

2008-05-26 @ 19:50:19

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback